БИ МОНГОЛООРОО ГОЁДОГ

БИ МОНГОЛООРОО ГОЁДОГ

Saturday, October 30, 2010

ЗӨВХӨН МОНГОЛДОО /үргэлжлэл 7/

"ЗӨВХӨН МОНГОЛДОО"  нийтлэлийнхээ үргэлжлэл болгоод Явуу ахынхаа энэ сайхан шүлгийг зургаар илэрхийлэхийг оролдлоо.








 ЗӨВХӨН МОНГОЛДОО
 ХАР ЗҮРХНИЙ ХӨХ НУУРТ ЦАГААН УУЛ ЦЭЦЭГ ИХ УРГАДАГ ЮМ БИЛЭЭ.
Цэцгийн сайхныг би зөвхөн нугаасаа түүлээ 
МОНГОЛЫН ИХ ДУУЧ НОРОВБАНЗАД
Цэнгэлийн дууныг би зөвхөн талаасаа сонслоо 

Хүлгийн хурдныг би зөвхөн сүргээсээ барилаа 

ЦОГЗОЛМАА ГУАЙН ЗАЛУУ НАС
Хүүхний царайлагийг би зөвхөн Монголдоо харлаа 






 ЛҮН СУМ- ТУУЛ ГОЛД
Усны тунгалагийг би зөвхөн уулнаасаа амслаа 
ТО ВАН ТОГТОХБАЯР
Ухааны саруулыг би зөвхөн өвгөдөөсөө өвлөлөө 
Андын журмыг би зөвхөн ардаасаа сурлаа 
Амьдын жаргалыг би зөвхөн Монголдоо эдэллээ.

1973 он.


BizNetwork танилууддаа түгээх

No comments:

Post a Comment